Nieuwe huisstijl

Kleuraanpassingen

Beeldtaal & Logo

We hebben de website, lettertypes, kleuren, het logo en alle pictogrammen aangepast en een consistent thema gecreëerd. Dit thema is geïnspireerd op het idee van 'vaarwater' en symboliseert de koers die klanten kunnen varen in de juiste richting met behulp van het Beleggingsinstituut. De keuze voor dit thema benadrukt niet alleen de navigatie en begeleiding die het instituut biedt, maar ook de rust en stabiliteit die klanten kunnen ervaren tijdens hun financiële reis.

Opdracht

Onze opdracht was om een nieuwe huisstijl te creëren die tijdloos en overzichtelijk is. De vorige website van het bedrijf was verwarrend en overladen met tekst, waardoor zowel nieuwe als bestaande klanten moeite hadden om te navigeren. Daarbij was het doel om een herkenbare huisstijl te ontwikkelen die het Beleggingsinstituut onderscheidend maakt.

Oude huisstijl

Resultaat

Ten eerste wordt het aanbod van het beleggingsinstituut meteen zichtbaar voor nieuwe websitebezoekers. Het is helder welke pakketten zij aanbieden en welk pakket het beste past bij de behoeften van de bezoekers. Ten tweede wordt de autoriteit van het instituut benadrukt door de getoonde reviews en de uitleg waarom samenwerken met het Beleggingsinstituut anders is: "Hoe wij het anders doen". En als laatste worden bezoekers getriggered om door te klikken door de call to actions die door de gehele website worden weergegeven.

Meer werk bekijken